28 Temmuz 2012 Cumartesi

BAĞIRA BAĞIRA :)


selam bn serdal 23 yasındayım esmer uzun boylu yapılı bir vucüdum var.daha önceden çok siktiğim olduda bunlardan birini sizlerle paylaşayım dedim.izmirli bie hatun var vucüdunu çok beğeniyordum.tanıstık görüstük hoslandık birbirimizden hoslandık.lakin kendi dul idi yani anlayacağınız yarrak yemeye hasret kalmış,ben bunu her şekilde her pozisyonda sikmezsem adım ibneye çıksın dedim.neyse bu beni evine çağırdı kapıya vurdum kapıyı açmasıyla beni sarıp öpmesi bir oldu.üzerinde çok ince 0 kol askılı vardı ve mini etek of dedim bu kendini bana hazırlamış anlaşılan kendide kanırta kanırta sikilmek istiyordu.neyse biraz sohbetten sonra konu sexe geldi tüh arkadanda vermem dedi konusurken bende neyse bende önden idare ederim orayı kızartırım dediğim zaman yapıstı bana öpüişüp koklaştıktan sonra banyoya geçtik yatakta sex yapmak bana çok standart geliyor dedim baska heyecan istiyorum dememle soyunup banyoya geçtik şohbeni açtı of suyun altında çok harika oldu hersey ilk basta öpüsüp koklaştık benim tüylü vucüdumu çok beğendiğini söyleyerek heryerime öpücükler kıonduruyordu bende onun vucüdunun heryerini öle oksuyordum ki deli oluyordu resmen çıldırtıyorduk birbirimizi uzun bir sevişmeden sonra sikimi ağzıma aldı of ne biçim yalıyordu öldürüyordu resmen beni zevkten kudurtuyordu benim 18 cm uzunlugunda ve 14 cm genişliğinde sikimi yalamaya doyamadı yeni traş ettiğimden kaymak gibi olmuştu.oda yaladıkça yalıyor tasaklarımıda ağzına aldığı zaman yicek gibi oluyordu belliydi uzun süredir yarrak yemediği :) neyse uzun süre yaladıktan sonra arkasına döndü hadi aşkım beni sik becer parçala beni diyordu bende bir anda kökledim bir çığlık atışı vardı ki eminim komsular duymustu.oda askım çok harikasın devam et demeye kalmadan basladım son vites pompalamaya her sokuşumda ahlıyor ohluyor askım durma sik diyordu bende bu sözlerle daha fazla gaza geliyordum hem hızlı sikiyordum memelerini ellerimle oksuyordum kıçına şaplak atıp duruyordum tabi tempo durmadan devam ediyordu oda bende zevkten uçuyorduk sik beni ah oh askım pestilimi çıkar içimden hiç çıkma diyordu bende dahada hızlanıyordum aynı makineli tüfek gibiydim tasaklarımda onun am bölgesine çarpa çarpa şak şak şak şak diye ses çıkarıyordu o ses ikimizide delirtiyordu bende o arada tam bosalmaya yakındım geliyorum dedim yavrum hazır ol bir bosaldım ki o bosalma neydi öle dedi çok güzel fışkırttın içime dedi harikasın askım hadi gel yatağa dedi bende ayakta yorulmustum azcık haliyle tamam dedim birazda seni yatakta beceriyim dedim gülümsedi öpücük kondurdu.yine öpüserek yatak odasına geçtik yatağa oturdu tekrar alevlenen sikimi ağzına aldı çok atesli yalıyordu az önceki sikmemden çok fena etkilenmiş olacakki daha fazla oynayıp ağzına aldı onu daha feci sikmemi istiyordu tamam dedim gel bakayım ben uzandım o oturdu üstümde hoplatmaya basladım poposundan tuttum arkadan bastırıp daha fena siktim zevkten memeleri dimdik olmustu tabi oda o arada bosaldı onu hem sikip hem yalıyordum dilimle zevke getririyordum biraz böle siktikten sonra artık her 5 dakikada bir farklı pozisyona geçiyor her pozisyonda bağırta bağırta sikiyordum 2.posta derken telefon geldi gitmeliydim of dedi üzüldü ama onu öpücüğümle mest ettiğim için bana darılmadı tabi canı ne zaman sikilmek isterse haberim olsun dedim :) oda tamam askım dedim tabi sex dısında konustugumuz seylerde vardı.ama onu öyle siktimki ammı poset gibi oldu sonra ayrıldık çünkü kendime çok genç birini buldum onunlada bıgün yaramazlık yapacağız insallah ;) hadi size iyi sikişler tanısmak isteyen eklesin faceden cilgin_serdal4@hotmail.com pestili çıkana kadar sikilmek ve zevkten uçmak isteyen kızları beklerim güzel çirkin dinlemem am gördümmü acımadan sikerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder