28 Temmuz 2012 Cumartesi

grup1

mrb hıkayemın devamını anlatayım duştan çıktım çırılcıplak vaziyette baktım elıf karsımda elıf eyildi onumde yalamaya basladı
amcaoglunun karısı lan gotume neden bosaldın akıyor bak deligimden diyor bende git tuvalete bosaltırsın dedim elifte yalıyor
gitti tuvalete benimkı on dakka kadar sonra kalktı ama nereye sokucam bende evliyım elif bakıre elife ben seninkini sende benimkini yala dedim yattım yere basladım onu zevke getirmeye aytende gıttı tuvalete ordanda çamasırları makinaya atmaya biz elifle artık zevkin doruguna geldik elife dedim ondenmi arkadanmı istiyorsun onden dedi e bozulursun dedim bana simdi bozulmadımmı dedi 2 saatır yalatıyorsun yalıyorsun parmaklıyorsun oksuyorsun bozulmadım sokuncamı bozulcak diktiririm sen sik deyince bende yavasca yarragı amın agzına getirdim ve yavasça gırmeye basladım gir çık nasıl sık ılerledi ve kan geldi bır taraftan sikiyorum diyer taraftanda ya ben ne yaptım evliyim ben diyorum ama zevktende sekiz oluyoruz barı akıtmayımıçıne bu seferde çocukla ugrasmayım dedim bu hafta 2 karı olmuştu biri elif biri ayten bide kendi karı uç neyse ayten geldi ne yaptın lan kızlıgımı bozdun lan sen harbi piçsin ya lan pust götten sik bari kendi istedi oglum ne olcak şimdi meraklanma diktiririz dedim dikiliyormu dedi evet dedim teknolojı ya dedi neyse elifı yatırddım şimdi sırada elifin arkasından sikmek istiyordum ayten yarragımı lmaya basladı agzına çokta kufur ediyordu bende elifin göt deligini yalıyordum ben yaladıkça elif zevkten sekiz oluyor vallaha bende yeni bakire sikiyordum çok hoştu lan şimdide gottenmı sikicen dedi elifi evet dedim bende yok yeter dedi elif istiyorum dedi kremi surdum gote aytene yala tukurukle dedim oda yaladısıkımı yanastırdım ayten yarragımı tutuyor bende yavas yavas sokuyorum bıraz gırdı bekledim yavaş yavas kokledim dur acıyor dur lan piç diyor ayten acıyormuş diyor 2 veya 3 dakkka durdum sonra zevk almaya endi kıvranmaya inlemeye basladı bende aytenle opusuyordum bacak onuzda gotten gırıyordum sonra döndurdum yan bende yatakta yandan gırıyordum
ve en sonda domaltarak götteydim ben domaltınca karıyı çok zevk alıyorum ve o zaman çabuk geliyorum ve sonunda ikimizde aynı anda patladık ve sabaha kadar beraber olduk 2 sinle berabar sabah ayrıldık ve daha sonra eliflerin evinde yaptıklarımızı da anlatıcam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder